Superkans voor het kanaal dat ISDN wordt uitgefaseerd

Superkans voor het kanaal dat ISDN wordt uitgefaseerd

Gepubliceerd: donderdag, 20 juli 2017
Door:

Share |

Hij is altijd de rust zelve. Nu ook, want als Robert de Jager uitlegt wat eraan staat te komen met het uitfaseren van ISDN, dan denk je: Ach, dat gaat allemaal goed komen. En ja, dean one zou dean one niet zijn als er niet nagedacht zou zijn over een heel eenvoudige manier hoe resellers met deze kans – want dat is het uiteindelijk – om moeten gaan. Maar we hebben het ook over andere zaken.

Robert, hoe gaat het bij jullie. Beetje de wind eronder?
Zeker, we hebben er lekker de gang in. Wij klingelen altijd een bel als er een partner getekend heeft en de laatste tijd was het gelukkig zeer lawaaiig hier. Dat geluid stemt me vrolijk, omdat we samenwerken met partners hier tot hoogste goed hebben verheven. Fijn dat er zoveel zijn die de weg naar dean one weten te vinden. Wij doen er op onze beurt dan ook alles aan om het onze partners zo makkelijk mogelijk te maken. Misschien wel het mooiste voorbeeld daarvan is de Dean Partner Store – noemen we DPS – waarin het ijzingwekkend eenvoudig is om een nieuwe klant aan te maken en te bevestigen. Via de website of op een app kan een partner, die bij een klant zit in vier makkelijke stappen de hele offerte of order invoeren en doorvoeren. Er is een dashboard waar alle info en data staan en we hebben een spaarprogamma toegevoegd. Business as easy, business as fun, wordt business as usual. Dat zijn toch wel de kernwaarden van dean one. Dat zit diep in het DNA hier.

Wat is dat Dean Sales Accelaration programma waar ik wel leuke dingen van hoor?
Kijk, wij hadden vorig jaar bedacht dat het natuurlijk wel leuk is als wij een nieuwe partner met de bel hier vieren, maar daar zijn we er nog niet mee. Het gaat natuurlijk om de activatie van de partner en het hem of haar ook echt mogelijk maken om de business met ons op te starten. Dat gaat vaak makkelijk, maar soms duurt het wat langer en is er hulp nodig. En toen hebben we het Dean Sales Accelaration programma in het leven geroepen. Daarin hebben we een aantal dedicated, goed getrainde en ervaren accountmanagers beschikbaar die samen met de partner, bij de partner of vanaf onze home base in Amstelveen telefonisch mee gaan helpen met de verkoop. De kosten daarvoor zijn op ons conto, dus eigenlijk een premie op de afgesloten overeenkomst. De resultaten die we hier mee halen zijn verbluffend goed. Echt leuk om te zien hoe zo’n samenwerking door deze directe inzet van mensen een boost krijgt.

Dan het uitfaseren van ISDN. Daar hebben jullie ook een specifiek plan voor, toch?
Klopt! Het feit dat KPN heeft aangekondigd in 2019 ISDN te gaan uitfaseren, biedt een enorme kans voor het telecomkanaal. Dat impliceert immers dat nog een heel groot gedeelte van de bedrijven in Nederland over zal moeten gaan naar voip. Nou, hoe mooi wil je je aanleiding om ook nu weer met klanten – bestaande maar zeker ook nieuwe – te gaan schakelen. Wij hebben nagedacht over twee eenvoudige routes die onze partners kunnen aanbieden aan klanten. De eerste is dean sip unlimited waarbij de ondernemer zijn huidige telefoniehardware inclusief de huidige pbx-centrale behoudt en we alleen de lijn op voip zetten. De ondernemer bespaart zo minimaal twintig procent aan telefoniekosten en gaat ook nog onbeperkt bellen. De andere wat verdergaande stap is de dean cloud package waarbij de partner de klant in een zeer moderne cloudtelefonieomgeving zet zonder investering! Dus inclusief nieuwe toestellen en installatie voor hetzelfde maandbedrag. De eindklant heeft zo de keuze en de partner maakt een traject op maat. Op deze twee routes zullen we komende tijd volop inzetten.

Nog een slotakkoord aan de lezers van Connexie?
Nou, dat ik iedereen een fijne zomer en zeer succesvolle “laatste” gedeelte van 2017 toewens. Ik zou zeggen: pak de kansen die er zijn. Nogmaals, het stoppen van ISDN is een kans die niet elk jaar voorbijkomt. En wacht niet te lang, want het is 2019 voor je het weet en laat een ander je niet voor zijn bij jouw klanten en jouw leads. Veel succes hiermee!


Plaats een reactie

Naam *
E-mailadres *
Reactie *
Vraag een nieuwe afbeelding aan.
Vul hierboven de tekens in die op het plaatje hiernaast te zien zijn *
Schrijf mij in de voor de Telecomjournaal nieuwsbrief.
Ik heb de voorwaarden gelezen en verklaar hiermee akkoord te gaan.
Velden gemarkeerd met een * zijn verplichte velden.



Divide Internetoplossingen