SoftApp ontwikkelt Skype for Business Contact Center applicatie

SoftApp ontwikkelt Skype for Business Contact Center applicatie

Gepubliceerd: dinsdag, 13 juni 2017
Door: Pieter Waasdorp

Share |

SoftApp-distribution ontwikkelt special voor Skype for Business, Microsoft Office 365 en The Voice of O365-gebruikers een ´moderne alles omvattend´ Service Center (Contact Center| ACD) applicatie. De Service Center applicatie van The Voice of O365 is een unieke Skype for Business Contact Center-toepassing bedoeld voor bedrijven (MKB) die een verkoopafdeling, helpdesk of informatiebalie hebben. Eén centraal punt in de onderneming vanwaaruit telefonische klantencontacten worden beheerd.


De Service Center applicatie is ontworpen met Skype for Business en Microsoft Office 365 als uitgangspunt, waarbij voldoende ‘wachtrij’-functionaliteit, integratie met CRM|ERP (optioneel), gebruikersgemak voor de ‘agent’, eenvoud en ‘gewoon correct bereikbaar zijn’ centraal staan. De Service Center applicatie is standaard voorzien van een overzichtelijk wall-board en uitgebreide rapportagemodule. Administratie vindt plaats via een online web gebaseerd controlepaneel.

“Bediening van de Service Center applicatie is vanuit de Skype for Business client. Er is geen extra desktopsoftware nodig. Hierdoor heeft de ‘agent’ | medewerker directe controle over haar bereikbaarheid en beantwoording van binnenkomende oproepen ongeacht waar zij zich bevindt” zegt Jeroen André de la Porte – CEO SoftApp-distribution.


Plaats een reactie

Naam *
E-mailadres *
Reactie *
Vraag een nieuwe afbeelding aan.
Vul hierboven de tekens in die op het plaatje hiernaast te zien zijn *
Schrijf mij in de voor de Telecomjournaal nieuwsbrief.
Ik heb de voorwaarden gelezen en verklaar hiermee akkoord te gaan.
Velden gemarkeerd met een * zijn verplichte velden.



Divide Internetoplossingen