Nieuwe webclient 3CX

Nieuwe webclient 3CX

Gepubliceerd: vrijdag, 09 juni 2017
Door: Pieter Waasdorp

Share |

3CX, ontwikkelaar van next-gen Unified Communications-oplossingen, kondigde vandaag de release aan van de 3CX-telefooncentrale V15.5; snellere, veiligere en betrouwbaardere UC-software. Met de nieuwe webclient, een verbeterde Click2Call-functie en beheer van vaste telefoons en smartphones kunnen gebruikers hun inkomende oproepen beheren, doorverbinden en omzetten in een conference call, allemaal met één simpele klik. De nieuwe webclient heeft een moderne gebruikersinterface en is geoptimaliseerd voor browsers op basis van open standaarden, zoals Chrome en Firefox.

V15.5 borduurt voort op de “Flexibele implementatie”-strategie van 3CX. 3CX kan nu eenvoudig worden geïmplementeerd op een mini-pc van toonaangevende merken zoals Intel, Zotac, Shuttle en Gigabyte. Omdat V15.5 kan worden geïnstalleerd op algemeen verkrijgbare apparatuur, met lokaal onderhoud en tegen een veel lagere prijs dan andere telefooncentrales, is deze versie ideaal voor kleinere kantoren die niet beschikken over een aparte server. In de cloud ondersteunt 3CX nu meer providers, waaronder 1&1. Ook kan de software worden gebruikt via het populaire PBX Express, zodat organisaties nu zelf een volledig UC-systeem kunnen hosten, met minimale inspanning.

Nick Galea, CEO van 3CX: “3CX 15.5 borduurt voort op de “Flexibele implementatie”-strategie. De software kan lokaal, in de cloud en zelfs op een mini-pc worden geïnstalleerd, zodat partners en klanten de volledige controle behouden.”

Geïntegreerde webconferenties
De webclient heeft een geïntegreerde functie voor videoconferenties. Gebruikers kunnen via de client eenvoudig een webconferentie starten, zonder extra clients of plug-ins te hoeven downloaden. Simpel en snel. Bovendien hoeven de andere deelnemers ook geen extra clients te downloaden. 3CX is de eerste leverancier van telefooncentrales met een gratis functie voor webconferenties, zonder extra licenties of beheer, voor maximaal 100 deelnemers.

Eenvoudig oproepen beheren op vaste telefoons en smartphones
Dankzij de uaCSTA-standaard voor vaste telefoons is het externe beheer van telefoons sterk verbeterd. Nu kunnen telefoons op betrouwbare wijze worden beheerd, ongeacht waar de extensie zich bevindt en of 3CX in de cloud of lokaal wordt gebruikt. Daarnaast kunnen de 3CX-smartphoneclients nu ook op afstand worden beheerd; ideaal voor medewerkers in de buitendienst.
Click2Call via elke CRM. Met de 3CX Click2Call-extensie voor Google Chrome kunnen gebruikers met één klik bellen vanaf populaire CRM-systemen en Office 365, zonder plug-ins te hoeven installeren. Ook is het mogelijk met deze functie een nummer op een webpagina te bellen.

Daarnaast:
• Geïntegreerde hotelmodule. Geen extra downloads of installaties vereist, werkt naadloos met installaties in de cloud of lokale versies (Windows en Linux).
• Ondersteuning voor Google Firebase PUSH - vereist voor alle nieuwere Android-telefoons.
• PCI-compliance in financiële omgevingen - wanneer gesprekken met creditcardgegevens worden opgenomen, kan de oproep worden gepauzeerd en wordt er alsnog maar één opnamebestand behouden.


Plaats een reactie

Naam *
E-mailadres *
Reactie *
Vraag een nieuwe afbeelding aan.
Vul hierboven de tekens in die op het plaatje hiernaast te zien zijn *
Schrijf mij in de voor de Telecomjournaal nieuwsbrief.
Ik heb de voorwaarden gelezen en verklaar hiermee akkoord te gaan.
Velden gemarkeerd met een * zijn verplichte velden.



Divide Internetoplossingen