Bol.com komt met bezorgabonnement

Bol.com komt met bezorgabonnement

Gepubliceerd: vrijdag, 21 april 2017
Door: Pieter Waasdorp

Share |

Bol.com introduceert in navolging van bijvoorbeeld Amazon onder de naam ‘Select’ een bezorgabonnement. In 2016 creëerde bol.com al een doorbraak in ‘same day delivery’; nog dezelfde dag je pakketje in huis tegen het laagste tarief en beschikbaar voor een breed assortiment. Ook werd zondagbezorging een feit. Vanaf vandaag zijn deze en alle andere bezorgopties gebundeld in een abonnement en daarmee nog voordeliger. Want wie lid wordt van ‘Select’ betaalt nu eenmaal per jaar 14,99 euro waarna alle verzendkosten voor de rest van het jaar vervallen. Klanten betalen dus niet meer voor bestellingen onder de 20 euro avond- en zondaglevering en de same day delivery services ‘Vandaag Bezorgd’ en ‘Vandaag Ophalen’.

Het bezorgabonnement geldt voor de ruim 300.000 meest bestelde artikelen bij bol.com, in de winkel te herkennen aan het ‘Select’-label. Steeds meer klanten van bol.com kiezen voor deze artikelen, zodat zij altijd profiteren van alle beschikbare bezorgopties en daarbij zelf een bezorgmoment kunnen bepalen. Met de introductie van ‘Select’ kunnen zij nu tegen minimale kosten 24/7 rekenen op de snelste en nieuwste bezorgopties. Wanneer je bijvoorbeeld een verjaardagscadeautje bent vergeten, kun je het ’s ochtends bestellen en ontvang je het nog dezelfde dag thuis. Of wanneer je het overdag druk hebt met werk en niet thuis bent om een pakketje te ontvangen, laat je het ‘s avonds thuis bezorgen of haal je het op na werk bij Albert Heijn in de buurt.

Daniel Ropers, algemeen directeur bol.com, vertelt: “De afgelopen jaren hebben we er alles aan gedaan om onze klanten nog meer keus en daarmee controle te geven over de bezorging van pakketjes. Met onder andere als resultaat dat wij voor iedere situatie een geschikte bezorgoptie hebben, zodat je een pakketje altijd kunt laten bezorgen waar en wanneer je maar wil. Dat betekent zeven dagen in de week en indien nodig al binnen vijf uur na bestelling. We merken dat onze klanten enorm enthousiast zijn over deze services. Enkel de bijkomende kosten kunnen nog weleens een drempel vormen om er gebruik van te maken. Die drempel nemen we nu zo goed mogelijk weg met de introductie van een bezorgabonnement. We bieden zo maximale keus, gemak en snelheid tegen minimale kosten. Zelfs voor de bestellingen onder de € 20,- hoeft niet meer betaald te worden. Met ‘Select’ weet je dus precies waar je aan toe bent en word je nooit meer verrast door onverwachte verzendkosten.”


Plaats een reactie

Naam *
E-mailadres *
Reactie *
Vraag een nieuwe afbeelding aan.
Vul hierboven de tekens in die op het plaatje hiernaast te zien zijn *
Schrijf mij in de voor de Telecomjournaal nieuwsbrief.
Ik heb de voorwaarden gelezen en verklaar hiermee akkoord te gaan.
Velden gemarkeerd met een * zijn verplichte velden.



Divide Internetoplossingen