Simyo bij CCDA meest klantgerichte telecombedrijf

Simyo bij CCDA meest klantgerichte telecombedrijf

Gepubliceerd: vrijdag, 14 april 2017
Door: Pieter Waasdorp

Share |

Volvo mag zichzelf een jaar lang het meest klantgerichte bedrijf van Nederland noemen. Dat is zojuist in Utrecht bekendgemaakt tijdens de 6e editie van de Customer Centric DNA Awards. Ruim 13.000 consumentenwaarnemingen zijn voorafgaand aan de uitreiking in kaart gebracht. D-reizen, de award-winnaar van vorig jaar, eindigde op de tweede plaats. In de Top 12 best scorende bedrijven komen dit jaar nieuwe namen naar voren waaronder de overall winnaar Volvo, maar ook Univé (verzekeraars) en DSW (zorgverzekeraars). De CCDNA Awards is een initiatief van BearingPoint en Novio Research.

Het is de grootste publieksprijs die bedrijven op het gebied van klantgericht ondernemen in Nederland kunnen winnen. Binnen twaalf verschillende sectoren werden er vanavond prijzen uitgereikt. Meer informatie is beschikbaar via www.ccdna.nl.

Acht merken hebben de nummer één positie binnen hun branche in 2017 kunnen vasthouden. BMW, vorig jaar dé winnaar in automotive, moet haar nummer één positie afstaan aan Volvo en komt hierdoor op de tweede plaats in deze branche.



Plaats een reactie

Naam *
E-mailadres *
Reactie *
Vraag een nieuwe afbeelding aan.
Vul hierboven de tekens in die op het plaatje hiernaast te zien zijn *
Schrijf mij in de voor de Telecomjournaal nieuwsbrief.
Ik heb de voorwaarden gelezen en verklaar hiermee akkoord te gaan.
Velden gemarkeerd met een * zijn verplichte velden.



Divide Internetoplossingen